D-Link отчете 35% ръст на печалбата за третото тримесечие

Нетната печалба на D-Link за третото тримесечие на 2008 се е увеличила с 35%, съобщиха от българския офис на мрежовата компания.
Въпреки световната криза и спада на продажбите по индустрии в цял свят, чистите приходи на D-Link се увеличават, сочат финансовите резултати на компанията, изнесени на конференция за инвеститори.
Добрата новина идва от развиващите се пазари, които отчитат годишно покачване от от 11% в продажбите на продукти с марката D-Link.
„D-Link успява да поддържа ръста в продажбите си, благодарение на безкомпромисната си политика за предлагане на качествени мрежови решения на крайния потребител и бизнес клиентите на приемливи цени”, коментира Анелия Чакърова, мениджър на D-Link България.
За разлика от развиващите се пазари, продажбите в Европа са под очакванията, като компанията регистрира спад от 9%. Анализаторите отчитат сравнително стабилно представяне на D-Link на пазарите в Северна Америка, където мрежовият производител бележи лек спад от 5% за тримесечието.

Коментар