Клиентите на БТК вече няма да заплащат месечен абонамент за своя телефон през предходния месец. От днес компанията въвежда плащането на таксата да става в съответния месец, а не както до сега – предварително.
Новата практика ще даде на потребителите на стационарни телефони „нулева” стойност на абонамента за настоящия месец, тъй като БТК Груп ще им възстанови вече предплатения авансово месечен абонамент от тяхната предишна сметка.
Клиентите ще трябва да заплатят през този месец само стойността на проведените разговори, ако те надхвърлят включените в пакета им минути. Ако пък са говорили само в рамките на своя пакет, абонатите няма да имат никакви задължения към БТК за месеца.
Ако клиент има промяна на ценовия план от 1 ноември, която е заявена през октомври, фактурата ще съдържа абонамент за новия план, а ще се възстановява таксата за стария, уточниха от телекома.