Социалната мрежа за професионалисти LinkedIn се разпространява все по-широко в корпоративните среди, твърди проучване на CMS Watch.
Експертите са сравнили 26 платформи за социални мрежи, за да установят, че LinkedIn предлага по-добро филтриране на информацията и има по-богата функционалност за дискусии, в сравнение с Facebook.
Но нито една от платформите не предлага услуги за блогове, уикита и проследяване на проекти, които да поддържат корпоративни колаборации.
Двете най-популярни платформи стават все по-важни за професионалистите по целия свят, но LinkedIn бележи по-голям прогрес по отношение на услуги, които поддържат социални взаимодействия в корпоративна среда, посочват от CMS Watch.
През септември миналата година бизнес медията CNBC обяви, че ще интегрира мрежовата функционалност на LinkedIn в своя уеб сайт, за да могат потребителите да споделят и дискутират новини с познатите в контактния си списък.
Докладът на анализаторите от CMS Watch препоръчва LinkedIn за корпоративни приложения, каквато е например средата за колаборации и споделяне на файлове Huddle.
Има основателна причина за растежа на LinkedIn в бизнес средата, казват от CMS Watch. Докато при Facebook забавлението е значим фактор в привличането на потребители, то LinkedIn има потенциал да предложи повече стойност на корпорациите.