Гласова услуга намалява разходите на бизнеса

Нов пакет от гласови услуги за бизнес и корпоративни потребители обяви българският телеком оператор ITD Network.
Centrex обединява в единно решение бизнес гласова услуга и виртуална телефонна централа, съобщиха от компанията, която си партнира в предоставянето на услугата с водещ международен оператор на гласови продукти.
Centrex предоставя изцяло възможностите на традиционните телефонни услуги, съчетани с предимствата на IP базираните комуникации, без необходимост клиентът да инвестира в оборудване, изграждане и поддръжка на телефонна централа.
Цялото решение се предоставя от комуникационния център на ITD Network и се обслужва от оператора.
Centrex се предлага в два пакетни плана, предназначени за малък и среден бизнес, в които са включени до 1000 безплатни минути към фиксирани мрежи на България, ЕС, САЩ и Канада, както и безплатни разговори между офисите на компанията и в мрежата на оператора.
Всеки клиент на услугата, в зависимост от плана получава до 5 броя IP телефонни апарати от висок клас за срока на договора и бонус собствен персонален негеографски номер от вида 0700.
Centrex спестява на клиентите инвестиции в офисна телефонна централа и нейната поддръжка, като в същото време ползва функции, съизмерими и с най-скъпите телефонни централи", каза Димо Николов, изп. директор на ITD Network.
Операторът обяви нови цени и начин за таксуване на разговори към международни дестинации, с с което бизнесът ще може да оптимизира драстично разходите си за гласови комуникации.

Коментар