Балкан Сървисис внедри CRM във фирма Оптим-Ал

Консултантската компания Балкан Сървисис завърши внедряването на Dynamics CRM решение в Оптим-Ал, компания от областта на мобилните технологии и логистика. Решението обхваща цялостните бизнес процеси в отдел продажби, маркетинг и поддръжка на клиентите.
В рамките на проекта е направено цялостно прехвърляне на данните от предишната база данни, използвана от Оптим-Ал, която включва информацията за всички акаунти, контакти и свързаните с тях дейности (обаждания, факсове, електронна поща, срещи и др.).
Едно от основните преимущества на решението е подобрената отчетност и оптимизирането на управленските справки, което от своя страна позволява по-добър мониторинг върху дейността на търговците и тяхната резултатност. Мениджърите на компанията вече могат във всеки един момент да видят направените от всеки търговец продажби, донесените от него приходи, работата и отношението на служителите към клиентите на фирмата.
Пълната проследимост на следдоговорните отношения позволява гъвкавост и индивидуален подход към всеки клиент, което подобрява обслужването. Реализацията и проследяването на маркетинг кампании от своя страна способства за контрол на бюджета и анализ на възвращаемостта от направените инвестиции.
Внедреното CRM решение е изцяло интегрирано с Outlook и позволява непрекъснат обмен на информация между двете приложения, което улеснява работата на потребителите и намалява технологичното време за извършване на съответните операции.
От голямо значение за дейността на компанията е възможността за работа на системата без свързаност с интернет (off-line). Служителите могат да осъществяват търговска дейност, докато са в командировка или дори на почивка, и да я отразяват в системата. В момента на връзка със сървъра данните се актуализират автоматично.
Приложението позволява създаване на печатни форми на документи, включително заявки, оферти, поръчки и фактури, изработени в желания от клиента вид.

Коментар