Над 852 хиляди уникални браузъра средно на ден посещават сайтовете на дигиталната медийна компания "Нетинфо", сочат данните на „Нилсън Онлайн” за февруари 2009 г. Това е ръст от 7% спрямо януари 2009 г., а “Нетинфо” достига до 75.4% от интернет потребителите, съобщиха от компанията.
Всеки посетител в сайтовете на компанията е разгледал 31 страници, като се е задържал на тях средно 17.4 минути.
Най-посещаваният сайт у нас е АБВ с 550 000 уникални потребители на ден, което представлява ръст от 5% в сравнение с изминалия месец, сочат още данните.
Най-голям ръст през февруари има vbox7.com – 13% ръст по отношение на уникалните потребители, като достига до над 440 000 уникални потребители месечно. Сайтът е лидер в категория „Забавление” на сайтовете, измервани от „Нилсън Онлайн”.
Vgames.bg, сайтът за ежедневни игри онлайн, бележи ръст от 11% в среднодневните уникални браузъри спрямо миналия месец, като през февруари, едва 3 месеца след старта си, достига до 30 000 души дневно.
Информационният сайт Netinfo.bg бележи ръст от 9% в сравнение с предходния месец. Средно дневно сайтът е посещаван от 92 000 уникални браузъра и 800 000 на месечна база.
Лидери в своите категории са също така gbg.bg (категория „Търсене”) със 152 072 уникални браузъра, началната страница на АБВ (категория „Портали”) с 484 890 уникални, mail.abv.bg (категория „Уеб пощи”) с 441 202 уникални браузъра и sportni.bg (категория „Спорт”) с 39 784 уникални браузъра, като всички показват положителен ръст за първите два месеца на годината.
Най-голяма част от интернет аудиторията на “Нетинфо” е на възраст 18-34 години (60.7%). Жените имат лек превес над мъжете (53.7% жени спрямо 46.3% мъже).