„Генерална репетиция” – така най-точно може да се опише предстоящата стажантска кампания в Българската телекомуникационна компания (БТК). За шеста поредна година телекомът ще проведе най-мащабния в страната летен стаж, като даде възможност на 52 студенти да станат част от живота на БТК.
Стартът на кампанията ще бъде поставен на 18 и 19 март в НДК, по време на традиционния форум „Кариери”, организиран от JobTiger.
В рамките на изложението на щанда на БТК студентите ще могат да се запознаят с професиите в седем основни дирекции в компанията – „Финанси”, „Експлоатация”, „Информационни технологии”, „Търговска дирекция”, „Правна дирекция”, „Човешки ресурси” и „Връзки с обществеността и корпоративни комуникации”.
Наред с това, ако проявяват интерес към някоя от позициите, бъдещите стажанти ще се запознаят чрез видео връзка с менторите, които реално ще ги направляват по време на стажа им в БТК.
Със старта на форум „Кариери” започна и приемането на документите на кандидатите за стаж в БТК. Крайният срок за подаването им е 30 април. Условията към бъдещите стажанти е да учат във Висше учебно заведение и да са завършили поне втори курс.
Пълна информация за позициите, начина за кандидатстване, както и останалите необходими детайли са публикувани на интернет страниците на БТК (www.btc.bg) и на JobTiger (www.jobtiger.bg).
Имената на всички студенти, избрани да станат част от БТК през лятото на 2009, ще станат известни в началото на юни. Тогава започват и първите стажове, като продължителността им ще бъде между 2 и 4 месеца. Това, което отличава стажантската програма в телекома от останалите в страната е, че целият период се заплаща на студентите като месечно възнаграждение.
„Летният стаж при нас е една своеобразна генерална репетиция – стажантите ни участват активно в интересни и отговорни проекти, като работят и се учат от най-добрите професионалисти в различните области на икономиката”, споделя Нина Гевренова, директор „Човешки ресурси” в БТК. „Не е случайна и препратката към театъра – компанията има дългогодишни традиции в подкрепата на значими културни проекти в страната, и в частност на българския театър”, допълва тя.
Затова и актьорите от студентския любителски театър на Софийския университет – „Алма алтер“, ще посрещат връстниците си на щанда на БТК и ще ги запознават с позициите от „Стажантска кампания 2009” в телекома.