Японската компания Toshiba прибегна до нестандартни ходове на пазара за лаптопи. Чрез своите партньори у нас производителят въвежда уникална система от гаранции.
Всички мобилни компютри на Toshiba, произведени за пазара в EMEA (Европа, Близкия изток и Африка), ще се продават до 31 май в България с новия тип гаранция "No Matter What Guarantee", която покрива неудовлетворение, случайна повреда и кражба.
До 14 дни след покупката, потребителят може да върне лаптопа и да си получи обратно парите или нов компютър, ако не е удовлетворен от работата с избрания модел, съобщиха от дистрибутора Техно Про.
За да се възползва от тази възможност, клиентът на Toshiba трябва да попълни декларация с описание какво точно не му харесва и да върне лаптопа на търговеца, от който го е купил, без никакви липси.
Toshiba ще заменя също така откраднати лаптопи на клиенти до една година след покупката. Това е втората от трите уникални застраховки, чрез които японската компания очаква да увеличи продажбите си в България.
Гаранцията срещу кражба важи при условие, че потребителят е регистрирал загубата на лаптопа в полицията. В този случай компанията ще даде нов компютър на своя клиент, като си запазва правото да изисква и допълнителни документи.
"Даваме уникален шанс на клиента да бъде защитен. Всеки знае, че застрахователите бягат от лаптопите", коментира Николай Николов, мениджър на групата от ИТ компании, в която влиза и Техно Про.
"Напълно безплатно защитаваме инвестицията на клиента", добави Николов.
Собствениците на Toshiba лаптоп, придобит в периода до 31 май, ще могат да разчитат и на застраховка от случайна повреда в рамките на една година от датата на покупка. Тук се покриват щети от заливане с течност, падане на лаптопа, запалване и други инциденти, които не са обхванати от стандартната гаранция, поясниха от Техно Про.
При случайна повреда Toshiba ремонтира лаптопа или дава на клиента нов. Гаранцията включва всякакъв вид щети, които пречат на нормалната работа на компютъра.
От новите гаранции на Toshiba могат да се възползват български граждани, над 18 години, които не са закупили компютъра на лизинг. При повреда, клиентите трябва да отидат лично в сервиза на Toshiba и да представят оригиналната фактура, както и документ от полицията, в случай на кражба.
Съществува известен риск недоброжелателни купувачи да се възползват от условията на Toshiba, като симулират кражби, а всъщност препродават евтино лаптопа, заявиха дилъри на марката у нас. Вероятно обаче Toshiba има едно наум и едва ли ще допусне загуби от подобни постановки.
Това с кражбата са го спрели още първия месец. За това време ще попият вода хиляди лаптопи тошиба. Като знам как бачка Българската полиция и преокоратура ще ги намерят на куково лето. Тошиба ще претърпи големи загуби в българия.