Най-голямата българска верига магазини за мобилни технологии 2be преструктурира магазинната си мрежа като увеличава присъствието си в разработени търговски центрове и атрактивни зони по региони. Непосредствена стъпка от тази програма е откриването на два нови магазина. Те отварят врати в новооткрити търговски комплекси в Пловдив и Бургас. С тези два магазина новите попълнения от началото на годината в мрежата на 2be стават общо три.
И двата магазина са разположени на централно място в избраните градове и това ще остане ключов фактор при избора на локации за веригата. Официалното откриване на магазина в Пловдив е на 19.03.2009г. Там клиентите на 2be ще могат да пазаруват от МОЛ-а на ул. „Перущица” 8. За място на втория магазин е избран МОЛ-ът „Бургас Плаза” в гр. Бургас, бул. „Транспортна”. Неговото откриване предстои през следващия месец.
Инвестицията за новооткритите магазини на 2be е в размер на близо 600 000 лева. „Обикновено възвращаемостта се осигурява в рамките на 2 до 3 години, такива са и предвижданията ни за тези проекти. Навиците и изискванията на потребителите се променят на фона на глобалните икономически процеси и ние сме длъжни да им отговорим с още по-атрактивни предложения и местоположения.” – коментира Станислава Арнаудова, Изпълнителен Директор на компанията.
Новооткритите магазини на 2be ще дадат възможност на клиентите си да получат първокласно обслужване, професионален съвет в зависимост от потребителските нужди, както и удобство и по-бърз достъп до услугите, предлагани от веригата магазини. Там клиентите ще намират информация за нови промоции и предложения на 2be, ще могат да платят месечните си сметки за услуги към vivatel_бТк и Глобул, вноските си към TBI Credit, както и да се възползват от услугите на БУЛСАТКОМ.
Откриването на новите магазини в Пловдив и Бургас е част от стратегията на 2be за разрастване на мрежата в страната. Добрата посока в развитието на веригата магазини е вследствие на добрите пазарни позиции на компанията, както и на нейното желание и стремеж да осигури удобство на клиентите си.