Xiaomi ще къса с имиджа на евтин бранд

Китайският производител Xiaomi ще се стреми да наложи на пазара по-скъпи смартфони и телевизори със своя бранд (снимка: Xiaomi)

Xiaomi започна да продава своите смартфони на индийския пазар през 2014 г. и в момента е лидер в тази страна, изпреварвайки Samsung и други конкуренти, благодарение на достъпните си като цена устройства. Но сега компанията иска да се отърве от имиджа на евтин бранд, отбелязва Gizchina.

Китайската компания успя да вземе първото място на пазара за смартфони в Индия, опирайки се на бюджетните устройства. Обикновено фирмените смартфони в Индия се продават за по-малко от 250 долара чрез платформи за електронна търговия.

С появата на все повече и по-достъпни смартфони на пазара от Xiaomi, тази марка вече се възприема от мнозина като евтина. Но сега компанията иска да скъса с имиджа на бюджетна марка, и по-специално в Индия.

Отчасти заради това марката Redmi бе отделена в отделна компания. Redmi пое същата роля, която преди това играеше Xiaomi. А самата Xiaomi планира да доставя по-скъпи смартфони и смарт телевизори, което бе потвърдено от един от лидерите на компанията.

Xiaomi също така полага усилия да увеличи присъствието си на пазара на дребно. Компанията планира да отвори над 10 000 магазина в Индия до средата на 2020 година.

Коментар