Ubisoft стартира разработката на R.U.S.E., нова интелектуална собственост, дело на Eugen Systems, създатели на изключително сполучливата стратегия Act of War: Direct Action. По план R.U.S.E. трябва да излезе на пазара за Windows PC, видео гейм и развлекателната система на Microsoft Xbox 360 и за компютърната развлекателна система PlayStation 3 през фискалната 2009/2010 година.
R.U.S.E. е оптимизирана за най-новите модели процесори на Intel, включително за процесор Intel Core i7 и за първи път това ще бъде демонстрирано пред широка публика на щанда на Intel по време на Game Developers Conference (GDC) в Сан Франсиско, Moscone North Hall, щанд #6006 в 5:00 PM Pacific Time, сряда, 25 март.
R.U.S.E. е единствената по рода си стратегия в реално време, която дава възможност на геймърите да заблуждават враговете си, за да доведат своята нация до победа, а също и да контролират действието, редувайки непрекъснато фокуса от сърцевината на бойното поле до панорамен изглед на цялата картина. Te ще бъдат потопени в екшъна благодарение на ексклузивния енджин IRISZOOMTM който предлага интуитивен интерфейс, позволяващ гладки, бързи преходи от панорамна картина на целия конфликт към по-концентриран поглед в центъра на битката и обратно.
“Чрез R.U.S.E., Ubisoft за пореден път ще взриви жанра, предлагайки стратегия в реално време в комбинация с някои трикове, който ще накарат геймърите да потръпнат,” казва Tony Key, старши вице президент на продажбите и маркетинга за Америка в Ubisoft. “Ubisoft е известна със своя дух на иновативност и R.U.S.E. продължава тази традиция, представяйки най-необятните и детайлни карти, които някога е имало в стратегиите в реално време. Геймърите могат да изследват картите, използвайки енджина IRISZOOM, който дава възможност за ефирно, гладко взаимодействие, както никое друго досега.”
Ubisoft и Intel са решени да работят заедно, за да могат да гарантират, че R.U.S.E. ще се възползва в пълна степен от технологиите на Intel. “Ubisoft и Intel демонстрират някои от ползите, които геймърите ще установят, играейки R.U.S.E. на платформите, базирани на процесора Intel Core i7,” споделя Elliot Garbus, вице президент на Intel Software and Services Group, генерален мениджър на Visual Computing Software Division. “Хората ще се докоснат до най-необятния гейм плей, включващ стабилен фокус от позицията на сателит към земната повърхност, по-висш изкуствен интелект, произвеждащ по-сложни движения на бойните части и по-реалистична физика по време на цялата игра.”
В R.U.S.E., геймърите ще могат да използват мозъка си като като първично оръжие, водейки война на перцепцията, където способността да измамиш и заблудиш противниците си е гаранция за успеха. За първи път, R.U.S.E. влива нови сили на жанра, използвайки измамата като елемент на гейм плея, с което му придава нови дълбочини.