HP обяви, че ще усъвършенства програмата си PartnerONE, която предлага на партньорите на компанията опростени продуктови решения и по-лесни бизнес процеси, както и по-конкурентни цени и компенсации.
Промените ще позволяват на HP да предложи на партньорите по-ниски цени, подобрен “cash-to-cash” цикъл и по-предвидими компенсации за намаляване на несигурността, произлизаща от настоящата икономическа среда.
Като част от промените, HP ще подобри стратегията си за продуктовото портфолио.
Интеграцията на партньорите на направление “Периферни устройства” в една единствена акредитация и партньорска програма ще им даде по-голяма гъвкавост, за да избират собствени пазарни предложения, което разкрива нови възможности за продажби, посочиха от корпорацията. Също така тези партньори ще могат да се възползват от единен контакт в НР, което прави по-ефективно управлението на партньорския бизнес.
Направление “Персонални системи” ще представи ново продуктово портфолио за сегмента на малки офиси и предприятия (SBSO), съчетавайки най-доброто от настоящите комерсиални и потребителски продуктови семейства. Ще бъдат приложени агресивно ценообразуване и поръчки на едро, което ще спомогне за намаляването на разходите за администрация и доставки за HP и партньорите.
HP планира да намали броя конфигурации периферни устройства с до 30% през следващите шест месеца, както и броя SBSO конфигурации с до 35%.
Компанията опростява и модела за компенсации Pay for Results (PfR), насочен към прекупвачи и дистрибутори, предлагайки “по-разумна компенсация, която ще помогне на партньорите в настоящата икономическа криза да подобрят своя cash-to-cash цикъл и предвидят приходите си”.
„Вървим към един по-опростен и оптимизиран бизнес модел, за който считаме, че ще бъде по-предвидим за нашите партньори и ще им позволи да разширят бизнеса си с HP и да увеличат приходите си по-бързо”, коментира Ивайло Драганов, мениджър търговски канали в HP България.