БТК представи новия отбор БТК ADSL Rally Team, с който петкратният шампион на България Димитър Илиев ще се състезава този сезон. Компанията за първи път подкрепя отбор в Националния рали шампионат тази година и избра новото си лице, тъй като най-пълно отразява ценностите и целите и на динамичен и ефективен телеком.
Отборът на Илиев и навигаторът Янаки Янакиев вече се казва БТК ADSL Rally Team, тъй като рали спортът се отличава с високи скорости и бързина, също като високоскоростния интернет. Лично главният изпълнителен директор на телекома г-н Бернар Москени представи новото лого на отбора и новата визия на колата пред срадата на Телефонната палата в София.
„БТК се трансформира все по-убедително в динамичен и ефективен телеком и това са две от водещите ни ценности”, сподели г-н Москени по време на събитието. „Фокусираме се върху нашите клиенти и работим не само за техните телекомуникационни нужди, но и за техните предпочитания и хобита. Знаем, че Митко има много фенове сред нашите клиенти и избрахме да подкрепим именно него, тъй като сме водещият телеком в страната и като такъв искаме да са асоциираме само с най-добрите”, добави той.
„С участието си в шампионата тази година ще докажем, че БТК може убедително да побеждава не само на телекомуникационното трасе, но и в автомобилния спорт”, каза Димитър Илиев. „Много сме щастливи, че зад нас застава най-големият телеком в страната и благодарим за подкрепата, която ни дава ново самочувствие и вяра, че и тази година ще защитим шампионската си титла”.
Митко Илиев е петкратен победител в Националния рали шампионат. Той започва спортната си кариера на 19 и от тогава има няколко Източноеропейски купи на ФИА, трето място в рали „Сан ремо”, победи в ралитата „Виктори – София” и „България”. Той е първият българин, който участва в WRC, а през 2006 и 2007 почели всички състезания в България, в които взема участие.
БТК традиционно е една от най-активните компании, що се отнася до инвестиции в спорт и култура. По този начин телекомът цели да стигне по-близо до живота на клиентите си и да създаде емоционална връзка с тях, като същевременно добави стойност към услугите и продуктите, които предлага. Компанията инвестира в българския спорт и подпомага български отбори и спортисти, тъй като техните успехи са успехи за цялата българска нация.
Изборът на спортове, подкрепяни от БТК, е базиран изцяло върху ценностите на компанията и ориентиран към потребителите на нейните услуги. По този начин, телекомът цели да открои присъствието си в българския социален живот и да се наложи като модерна компания, която предлага ефективни и иновативни решения, подходящи за всякави телекомуникационни потребности.