IBS въвежда софтуер за рекламни агенции

IBS България стана официален представител на чешката софтуерна компания AdHoc, разработчик на системата AD-IN-ONE – решение за цялостно управление на рекламни агенции, разработено върху платформа IBM Lotus Notes and Domino.
AD-IN-ONE е цялостна система за управление на ежедневните бизнес дейности на рекламните агенции, вкл. Trafic Management, документооборот, електронна ауторизация, калкулация на бюджета, създаване на медия план, управление на работния процес, управление на времето, създаване на ордери и фактури, генериране на отчети и др.
Системата помага на рекламните агенции да оптимизират бизнес процесите си и да поемат пълен контрол над разходите и финансите.
Решението е успешно внедрено в десетки държави, стотици агенции и хиляди потребители по цял свят. Използва се от агенции като Leo Burnett, Publicis, Saatchi&Saatchi, Ogilvy, Grey, McCann и други.
Системата AD-IN-ONE е достъпна на няколко езика, може да се внедри за няколко седмици и е готова да реши проблеми, които се появяват много често във всички компании – недоразумения, липса на информация, хаос и безредие, загуба на пари или нечестност от страна на служителите.

Коментар