Дигиталната медийна компания Нетинфо намали цените за реклама в сайтовете си с до 20%. Промяната засяга цената за рекламно присъствие на позиции от типа Premium инвентар и за нестандартно присъствие в портфолиото на компанията.
По-ниски с 20% вече са цените за реклама в информационните сайтове Vesti.bg и Sportni.bg, както и в указателя на сайтове Gbg.bg. Рекламодателите ще плащат по 3 лв. за CPM реклама (цена за хиляда импресии) на началната страница на АБВ.
Нетинфо намалява и цените на Rich media рекламата с 15 до 20%, в зависимост от площадките.
Същевременно, компанията добавя нови позиции, предлагани на принципа Pay per Click, както и нови рекламни формати. Такъв е форматът “Intext реклама”, при който рекламното послание се визуализира, докато потребителите се информират в сайтовете Vesti.bg и Sportni.bg и в нишовите Dieti.gbg.bg, Horoskopi.gbg.bg и Kulinar.gbg.bg. Потребителите виждат рекламното послание, когато попаднат на която и да е от предварително подадени от рекламодателя 5 ключови думи.
Скоро във Vesti.bg стартира и специализираната секция "Избори 2009", която ще отрази подробно събитията около изборите за европейски парламент и парламентарните избори и ще предложи допълнителна възможностите за рекламно присъствие.