Кампанията на Az-deteto.com, Майкрософт България и Фондация Благодеятел – “Децата безопасно в Интернет” (година първа – 2007-2008) е сред победителите в тазгодишното девето издание на конкурса за най-добра кампания на 2008-мa – PR Приз, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността. Това е третото отличие за Аз Медиа от PR Приз: през 2007 статуетката взе кампанията „300 бебета повече“ на Az-Jenata.com, а година преди това – „Писмо до Дядо Коледа“ на Az-Deteto.com.
„Мисля, че спечелихме, защото кампанията бе наистина добра, достигнахме до много деца, използвахме различни начини да комуникираме с тях в позитивен дух правилата за безопасност в Интернет. Създадохме документално-образоветелен филм, песен с видеоклип, кръгли маси, открити уроци. Направихме голяма игра “Открий осмото правило”, при която получихме близо 2500 предложения от деца за правила за безопасен Интернет, а лаптоп спечели Здравка Иванова, на 12 години от Плевен, с правилото “Уважавай всички във виртуалния свят, но се доверявай само на тези, които истински познаваш. И всичко това с минимален бюджет”, сподели след официалната церемония по награждаването Жюстин Томс, създател на www.Az-Deteto.com.
Кампанията на Az-Deteto.com, Майкрософт България и партньори за безопасен Интернет за децата се превърна в дългосрочен ангажимент. В края на този месец приключи втория етап (2008-2009), в който акцентът бе върху информираността на родителите за правилата за безопасен Интернет. А есента работата продължава с третата част на кампанията (2009-2010).