Nokia отвори онлайн магазин за мобилно съдържание

Онлайн магазинът Ovi Store от днес е на разположение на притежателите на 50 милиона устройства Nokia в цял свят, включително и на очаквания скоро модел N97.
Потребителите могат да посетят store.ovi.com през браузъра на тяхната Nokia, както и през компютър, и незабавно да ъпдейтнат и персонализират устройствата си, като добавят повече забаление с игри, приложения, видео клипове, подкасти, интернет услуги и други.
Постарахме се заредим OviStore с всякакво съдържание, подходящо за широка гама Nokia устройства,” коментира Теро Ойанпера, изпълнителен директор на поделението за услуги на финландския гигант.
В страните, където услугата е достъпна, потребителите могат да ъпдейтват устройствата си с мобилното приложение чрез иконата на Ovi Store в папката Download на своите Nokia апарати.
Мобилният клиент е наличен на английски, немски, италиански, руски и испански. В Австралия, Германия, Ирландия, Италия, Русия, Сингапур и Великобритания има възможност за заплащане на закупеното съдържанието директно, чрез добавяне на сумата към сметка за мобилен телефон на потребителя.
До края на годината се планира включване на още държави и устройства, както и превод на още езици. Американската AT&T планира да направи Ovi Store достъпен за клиентите си в САЩ по-късно през годината.
Ovi Store е развиваща се медийна услуга, която обединява предлаганите от Nokia услуги в един „магазин” за безплатно и платено съдържание. Хиляди разработчици на приложения предлагат продуктите си в Ovi Store.

Коментар