e-Академи обяви конкурс за най-успешна и ефективна viral кампания за WEBIT

e-Академи отправя ново предизвикателство към обществото чрез старта на конкурс за най-успешна и ефективна viral кампания за WEBIT – първото за Югоизточна Европа изложение за дигитален маркетинг и интернет бизнес. Базирана на линията WEBIT "Преди и сега" viral кампанията се стреми да провокира креативността на всеки решил да участва в този конкурс. Изборът на организаторите да стартират viral кампания за WEBIT не е случаен, чрез него те искат да провокират всеки желаещ да предаде посланието WEBIT "Преди и сега" абсолютно доброволно използвайки вече съществуващи социални мрежи в интернет средата. Това може да бъде маркетинг от уста-на-уста, но използващ вече възможностите на глобалната мрежа и то по възможно най-добрия начин.

Главната цел, която си поставя e-Академи е развието на корпоративната интеракция в социалните мрежи и медии в цялата страна, както и креативността на отделните фирми, на всеки притежател на мобилен телефон или камера, така и на всеки човек с достъп до интернет. Организаторите са убедени, че успехът на кампанията ще докаже, че живеем във време, в което вниманието на обществото и медиите не се купува, а се печели с творчество и интеракция.

Организаторите не поставят никакви ограничения относно това какви форми ще бъдат използвани за участие, стига да не нарушават добрия тон и да не проповядват насилие, расова и полова дискриминация, и да са съобразени със законите на Република България. Печели този участник, чиято кампания е стимулирала най-много уникални посещения на сайта на WEBIT (www.webit.bg) и съответно е била гледана или слушана най-много в сайтовете за видео – аудио обмен. Първите три най-успешни кампании ще бъдат наградени, а наградите са повече от стимулиращи: VIP (безплатен) достъп до Google Academy и още по-голямата: включване в конферентната програма на Webit и представяне на кампанията, процеса по създаването и реализирането и резултатите от нея. Създателите на трите най-ефективни viral кампании ще станат част от конферентната програма на WEBIT наред със някой от най-известните в света имена в интернет индустрията, а именно: Кристиян Галадо – Директор Нови пазари на Google, Сара Линфут – Директор Дигитални Иновации на Guardian, Принц Пинакат – Директор Интерактивен Маркетинг на Coca Cola Group, Aлън Хюракс – Президент на IAB Европа и IAB Белгия, Норм Джонстън – Глобален Дигитален Лидер на Mindshare Worldwide, Саурав Чопра – Директор за Европа, Среднен Изток и Африка на Bytemobile, Джонатан Хасел – Директор ползваемост на BBC.com и много други като представителите на Amazon, Yandex.ru, eBay, и пр.

Всеки, който желае да вземе участие в конкурса трябва да изпрати следните данни – своето име и фамилия, електронен адрес, името на компанията, в която работи (не е задължителна опция), името на viral кампанията, с която участва в конкурса и URL адреса, на който тя може да бъде разгледана. Посочените детайли трябва да бъдат изпратени на адрес: office@e-acad.eu.

Жури от медийните партньори на WEBIT ще одитира резултатите от конкурса. Събитието се провежда с медийната подкрепа на: Нова телевизия, Дарик радио, Investor, Капитал, Дневник, Мениджър, Sign Café, Метрореклама, Билборд, Wall – медиа партньори за България. еМаркетинг и стратегически партньор е design.bg България, творчески партньор е Leo Burnett, PR партньор е United Partners, SEOM – SEO партньор, AWSUM Interactive – идеи. Официален партньор на WebIT е световната мобайл маркетинг асоциация ММА (Mobile Marketing Association).

WEBIT ще се проведе на 7 и 8 октомври 2009 г. в Националния дворец на културата (НДК), София. Възползвайте се от възможността за регистрация и безплатен достъп до изложбената част сега на адрес: www.webit.bg

Коментар