Рекламата в Bing била най-кликаема

Потребителите кликват по-често върху рекламите в Bing.com, отколкото в конкурентните търсачки, сочи статистика на компанията Chitika.

Експертите са изследвали 32 милиона посещения в над 50 хиляди уеб сайта. Според изнесените данни, потребителите кликват на реклами в търсачката на Microsoft с 55% по-често, отколкото в Google.

Средният показател за кликове върху реклами в Bing.com е 1,5%, докато при Google е 0,97%, а при Yahoo – 1,24%.

Bing.com е нов проект на Microsoft, който наследи търсачката Live Search. Чрез него компанията ще се опита да скъси дистанцията от Google в интернет търсенето.

Засега Bing.com се развива успешно. Скоро след официалния си старт, търсачката дори успя да изпревари за един ден Yahoo на американския пазар.

Миналата година Microsoft се опита да погълне Yahoo, за да застигне ударно Google, но сделката се провали. Наскоро се появиха слухове, че двете компании отново преговарят и дори, че са постигнали споразумение.

Коментар