Пакетните продажби на хардуер и услуги стават все по-популярни напоследък, сочи нов анализ на IDC.
При този модел доставчиците на услуги разширяват функционалността на оборудването и осигурят на потребителите облекчения от рода на намаления на цените и кредитиране на покупките.
В бъдеще моделът на пакетни продажби ще преобладава в бизнеса с мрежово оборудване в Западна Европа.
Ролята на доставчиците на услуги ще става все по-голяма, а производителите ще разширяват партньорската си мрежа, за да завладеят по-голям дял от пазара.
Взаимодействието между производителите на оборудване и доставчиците на услуги ще продължи да бъде важно условие за успешна реализация на стратегии на мрежовия пазар, посочва IDC.
Допълнителните услуги от страна на доставчиците разширяват функционалността и повишават ефективността на оборудването.
За целта те използват нови технологии в области като обединени комуникации, центрове за данни, безжични решения и сигурност.