Лидерска позиция за Xerox в авторитетно проучване за печатни услуги

София, 2 септември 2009 г. – Корпорация Xerox е позиционирана в зоната на водачите за 2009 г. в класацията на Gartner Inc. в световен мащаб „Квадранти на влияние в аутсорсинга и управлението на печатни услуги”.

Квадрантите на влияние (Magic Quadrants) представляват патентована от Gartner система, която предлага визуализиране на пазарното развитие и оценява компаниите според критерии като цялостна визия за пазара, маркетингова стратегия, клиентско обслужване, иновации и техните приложения.

Като пазарен лидер в управлението на печатни услуги, Xerox работи с клиенти като Procter & Gamble, Reuters, Enterprise Rent-A-Car, The Dow Chemical Company и KeyCorp, като съкращава оперативните им разходи с до 30% и постига по-голяма производителност на печатната инфраструктура, в която всяка от тези компании е инвестирала – от офиса, през печатното студио до виртуалното работно място.

„Позицията на Xerox в зоната на водачите от класацията на Gartner Inc. потвърждава силата на нашите решения, особено в тези предизвикателни за икономиката времена”, каза Стивън Кронин, президент на Xerox Global Services. „Като допълнение към краткосрочните съкращения на разходите, клиентите ни изтъкват и дългосрочните резултати от ползотворното сътрудничество с Xerox – увеличена производителност, усъвършенствани работни процеси и понижена консумация на електроенергия.”

Изграден върху прецизна, базирана на Lean Six Sigma информационна методология, пакетът от предложения на Xerox за оптимизиране на печатната инфраструктура помага на клиентите да управляват по-добре обема от документи, който циркулира в организацията им, както и разходите свързани с печат, обмен и обновяване на информацията. От малки фирми до глобални корпорации, Xerox оптимизира употребата на периферни устройства от различни производители, като принтери, факс машини и копири, по начин, по който служителите се приспособяват лесно към новите технологии и работни процеси. Xerox също така помага на клиентите да постигнат своите цели за природосъобразност чрез намаляване употребата на хартия, понижаване потреблението на електроенергия и премахване на твърдите отпадъци.

Категорията “аутсорсинг на печатни услуги” е представена от Gartner за първи път миналата година, за да осигури професионално ръководство за тази пазарна ниша.

Коментар