Близо 900 кандидати за маркетинг в Колежа по МТ&М

Близо 900 кандидати се явиха на приемните изпити в Колежа по мениджмънт, търговия и маркетинг – тест за проверка на общо образователната култура и на знанията им по английски език. От вчера специална комисия от преподаватели препитват и всеки бъдещ студент за мотивацията му да изучава мениджмънт, търговия и маркетинг и как си представя реализацията след завършване на висшето образование като предприемач. За Колежа е важно кандидатите да са наясно какъв житейски проблем ще решат след приключване на обучението.

Новият випуск има усет както за избраната специалност, така и за гъвкавите форми на обучение, които им се предлагат, коментира доц. д-р Ана Хубанова, директор на висшето училище. Според нея предпочитанията в момента клонят към задочното образование, както и към лекциите в удобно за кандидатите време – вечер или в събота и неделя.

Провеждането на персонални интервюта с желаещите да изучават Маркетинг е „запазена марка” на Колежа по МТ&М, като основната цел е да бъдат приети само силно мотивирани хора. По този начин гарантираме качеството на образованието още на „входа” на висшето училище, подчерта доц. Хубанова.

Резултатите от двата тест, както и оценките от събеседването с изпитната комисия, ще бъдат обявени на 9 септември. Крайното класиране може да се провери както на таблата в сградата на висшето училище на бул. „Цар Борис ІІІ” №126, така и в интернет страницата на адрес: www.mtmcollege.org.

Общо тази година Колежът по МТ&М ще приеме 400 кандидат-студенти, като завършилите получават диплома за професионален бакалавър. С нея те могат да работят като маркетолози, да се реализират на наши и чужди потребителски и инвестиционни пазари, да развиват собствен бизнес или да менажират частни и държавни фирми.

Висшето училище предлага на студентите си и безплатно обучение по информационни технологии – изучаване на най-актуалните офис продукти на Мicrosoft на английски език и получаване на лиценз за професионална правоспособност. Паралелно с това те могат да участват и в Програмата „Еразъм” за студентска мобилност, която им дава възможност да се обучават в елитни бизнес колежи и европейски университети, както и да усъвършенстват уменията си в писане на проекти в специално създадения това лято Център за бизнес идеи.

Коментар