Google настъпва на пазара за дисплейна реклама








Google обяви нова версия на своята система DoubleClick Ad Exchange, която позволява управление в реално врeме на дисплейни рекламни кампании в различни уеб сайтове.

Дисплейната реклама предоставя отлични възможности за разрастване на бизнеса на Google, особено в условия на забавен ръст на пазара на контекстна реклама, посочва изпълнителният директор на компанията Ерик Шмид.

Пускането на новата система се приема от анализаторите като важна стъпка в стратегията на интернет гиганта за увеличаване на дела му в сегмента на дисплейната реклама. Именно с тази цел Google закупи през миналата година DoubleClick за $3,1 млрд.

Системата значително ще опрости процеса на продажби и публикуване на дисплейни реклами, като даде възможност на много рекламодатели и издатели да разширят своя бизнес, коментира Ню Йорк Таймс.

Целта ни е да направим достъпна дисплейната реклама за всички, казва Нил Мохан, вицепрезидент по продуктов мениджмънт в Google.

Коментар