Български компании, партньори на Oracle, разкриха успешни внедрявания на продуктите на световната корпорация у свои местни клиенти. Софтуерните решения оптимизират управлението и са особено актуални в настоящите условия.
Инженеринговата компания Ехнатон, например, е успяла да намали с 20% количествата стоки, които поддържа на склад, благодарение на софтуера Oracle E-Business Suite.
Освен това чрез окрупняване на поръчките Ехнатон е договорила с 10% по-ниски цени на закупуваните стоки, съобщи Ивелин Иванов, функционален консултант в компанията MMD Scale, по време на семинара "Финансово управление на предприятието, с или без криза".
Трети ключов резултат е стриктното следене на сроковете за плащане, което позволява извършване на плащания в последния възможен ден на договорения срок. По този начин се осигурява допълнителна ликвидност на предприятието, подчерта Иванов.
"Дружествата трябва да обръщат внимание на тази материя, за да могат да бъдат успешни в работата си, независимо от външните фактори. Част от финансовото управление е добрият софтуер, който улеснява извършването на ежедневни операции", каза Йордан Недев, управител на MMD Scale.
Различните модули на продуктите – вземания, задължения, парични потоци, справки – позволяват оптимизиране на работата, както с доставчици, така и с клиенти, посочиха партньорите на Oracle.
„Модулите на Oracle са внедрявани над 100 000 пъти по целия свят. Това означава, че компанията разполага с достатъчно опит и ноу-хау, за да предложи адекватно решение на проблема на всяка една организация”, заяви Юлиян Маслянков, управител на TBI Info, който говори за използване на ERP системите на Oracle във финансовия сектор.
Платформата Oracle Business Intelligence позволява на организациите да интегрират необходимата бизнес информация от съществуващите си системи в единна всеобща информационна картина и да я разпространят до всяко работно ниво, според нуждите и правата за ползване.
Това се случва в реално време и независимо от ИТ технологиите, от които системите са изградени, стана ясно от лекцията на Даниела Миланова, старши консултант „Продажби” в Oracle България.