НЕТ ИС САТ въвежда нова за пазара програма за лоялност

През октомври телекомуникационна компания НЕТ ИС САТ (http://www.netissat.bg), част от холдинговото дружество ВМ Финанс Груп, стартира атрактивно и ново за пазара предложение за бъдещи клиенти на домашен Интернет достъп – 25 Mbps за цена, която намалява всеки месец с 10% от предходния. По този начин клиентите ползват ежемесечна отстъпка, която нараства прогресивно и в края на промоционалния период от 12 месеца достига 70% намаление от стандартната тарифа 24.90 лв. или се заплащат само 7.81 лв.

След този период клиентите могат да започнат да използват услугата с нейната стандартна цена или да се възползват от програмите за лоялност за настоящи клиенти.

Допълнително предимство на предложението е липсата на ангажимент на клиента за дългосрочно обвързване с договор, респективно липсата на каквито и да било неустойки при прекратяване на ползването на услугата. Не се изисква предплащане на няколко месечни такси наведнъж или плащане на първоначална такса, което е обичайна практика за пазара.

За една година общата стойност на отстъпката, калкулирана за целия период, възлиза на над 40%. Като абсолютна стойност за целия период клиентът спестява над 120 лв. за услугата с цена  24.90 лв. (25 Mбита) и над 144 лв. за услугата с цена 29.90 лв. (40 Мбита). В случай, че се направи сравнение с другите предложения на пазара и се използва понятието „безплатен месец”, спестената сума отговаря на цената на почти 5 месеца.

Настоящите клиенти на НЕТ ИС САТ могат да изберат да преминат към някоя от програмите за лоялност, като ставките, с които намаляват месечните им такси, са съответно 4% за една година срок и 5%  за двугодишна програма. Като абсолютна стойност на 24. месец, месечната такса за услугата от 25 Мбита е 7.65 лв.

Коментар