Операторът Vivacom ще дава по 50 включени минути в мобилната си мрежа на клиентите на предлатени услуги, за да ги стимулира да регистрират картите си в срок.
Според решението на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС), всички притежатели на предплатени мобилни услуги трябва да регистрират своите карти не по-късно от 31 декември тази година.
Vivacom започна кампания, която да напомни на потребителите крайните срокове, които трябва да спазят, за да регистрират своята предплатена карта и да запазят своя номер. Ако не направят това, клиентите ще изгубят правото си на изходящи повиквания през първия месец на годината, а ако не се регистрират и в този период, услугата им ще бъде спряна напълно.
Регистрацията на предплатените карти е безплатна и става лично или чрез упълномощен представител в магазините на оператора или в партньорската мрежа. Клиентите трябва да носят предплатената SIM карта и личната си карта.
Юридическите лица, които не са регистрирани или пререгистрирани в Търговския регистър, трябва да представят удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от шест месеца преди представянето му, и карта за идентификация по БУЛСТАТ. Ако фирмата е регистрирана с ЕИК, е нужно да посочи единния идентификационен код.
Поради зачестилите случаи, в които неизвестни лица предлагат регистрация на предплатени карти по домовете срещу заплащане, Vivacom съобщава, че не извършва такава услуга и тя е незаконна. Клиентите не бива да предоставят своите лични данни на такива лица и трябва да информират полицията незабавно, посочиха от оператора.