Google пусна “сравнителна” реклама

Нов формат реклама в интерент предложи Google. Лидерът на пазара въведе в своята система модул, който сравнява предложенията от различни рекламодатели и ги предоставя на потребителя в резултатите от търсене.

Рекламният линк води към страница, където са събрани и описани подробно всички предложения по интересуващата потребителя тема, става ясно от блога на Google AdWords.

В случай, че потребителят се нуждае от допълнителна информация за офертите на дадена компания, той може да поиска да се свърже с нея, като запази в тайна своя телефон. Рекламодателят получава специален код, с помощта на който може да позвъни на потребителя.

Заплащането при такъв тип реклама се извършва за всеки контакт с потребител, в случая за всяко позвъняване.

В момента системата за сравнителна реклама е пусната в експериментален режим и е достъпна само за ограничен брой рекламодатели в няколко щата на САЩ.

При заявка за търсене в Google се предлагат няколко различни услуги и списъци с компании. По този начин новият модул помага на потребителите да уточняват своето запитване, а на рекламодателите осигурява вече "пресята" аудитория.

Коментар