Пускането на Droid – “карай ги да гадаят”


Ако ще пускате нов смартфон в скоро време, формулата е да карате потенциалните потребители да гадаят. Така поне смятат анализаторите от Compete. Според тяхното проучване, стратегията за популяризиране на Droid се базира точно на това: шумни, но не особено конкретни обявления, следвани от продължителни серии от издаване на единични мънички детайли – като трошички – и така до деня на пусканетона новия модел. Всичко това кара хората да се интересуват постоянно, да са ангажирани и да чакат с нетърпение идването на устройството.

Вълнението около предварителните детайли за Droid преди неговото пускане беше значително, – казват от Compete. – Ние търсехме да анаилзираме уникални начини за измерване на шумотевицата преди пускането му”, обяснява Илейн Санфилипо от анализаторската агенция.

Това, което тя и колегите й установили, е че обявяването на ново модно устройство и след това оставянето на тази тема в ръцете на блогъри, журналисти и анализатори, изобщо не е достатчно. Подходът, който работи по-добре, според Compete, е да се дава повече информация – на малки порции и по-често. Така може да се осигури много по-голямо внимание и очакване преди и около същинското анонсиране на новия продукт.

Изводите от анализа на Compete могат да бъдат интересни за маркетинговите отдели на компании, които се готвят да пуснат смартфони или други интерсни устройства.

Коментар