Nokia затваря два флагмански магазина в САЩ

Лидерът на пазара за мобилни телефони Nokia ще закрие в началото на 2010 година два от водещите си магазини в САЩ, съобщи thenokiablog.com, позовавайки се на официално изявление от компанията.

Същата стъпка Nokia предприе наскоро и във Великобритания. Закриването на магазини е свързано с глобалната реорганизация в търговската стратегия на компанията, посочват от Nokia.

Преди три години финландският производител откри фирмени магазини в Ню Йорк и Чикаго, които трябваше да просвещават потребителите за иновационните предимства на продуктите с марка Nokia.

Сега обаче най-големият играч на пазара за мобилни телефони ще се съсредоточи в продажбите чрез оператори. Много потребители предпочитат също покупките през интернет магазини, тъй като цените в тях са значително по-ниски, отколкото в търговските салони.

Коментар