Snagfilms ще става анти-YouTube?

Когато става дума за онлайн видео, YouTube е безспорният лидер, нали?

Nielsen поставя YouTube на първо място в списъка на видео-сайтовете онлайн. Само за октомври само от САЩ уникалните посещения са 105 милиона. Hulu, която се нарежда на второ място, е далеч назад с цифрите с едва 13 милиона уникални посетители за същия период.

Новостартиращата Snagfilms съвсем липсва в тази класация, но и няма амбиции да се конкурира с YouTube. Вместо да предлага съдържание, генерирано от потребителите, Snagfilms вярва, че вече има готов пазар за потребителя, който излиза от рамките на стереотипния, лишен от концентрация и способност да задържа вниманието си уеб потребител.

Вярваме, още откакто започнахме през юли миналата година, че вече е налице промяна в потребителското поведение,” казва Рик Алън, шеф на Snagfilms. "YouTube свърши чудесна работа, но потребителите имат интерес и към дълги, професионално създадени филми. Смятаме, че има голяма жажда за дългометражни, висококачествени филми”.

Поне в едно нещо новият сайт си прилича с YouTube – безпплатното съдържание. Snagfilms вече има над 1 000 филма, достъпни за гледане, а приходите й ще идват от реклами, продавани от партньра й AOL.

Коментар