София, 13 януари 2010 г. – За поредна година, Корпорация Xerox затвърди позициите си на световен лидер в управлението на печатни услуги, благодарение на стремежа на бизнеса към намаляване на разходите, постигане на по-добра производителност и екологична устойчивост. Преди броени дни Gartner, Inc. обяви Xerox за световен пазарен лидер, реализирал около 40 процента от приходите в този сегмент в световен мащаб за 2009 г.
Според Gartner, Inc., този пазарен сегмент регистрира двуцифрен растеж през 2008 г. И тук Xerox е начело, като успява да привлече значими глобални клиенти като Procter & Gamble, Ingersoll Rand и Carillion, и да реализира поредица от революционни постижения между които:
Xerox Enterprise Print Services (EPS): първият по рода си набор от комплексни услуги, които обхващат всички елементи на печатната инфраструктура на дадена компания, включително всички мрежови офисни устройства и ведомствен принт център, ако е наличен такъв. EPS всъщност е платформа за обвързване на печатната база с ключови бизнес приложения, с цел въвеждането на нови технологии и работни процеси, които да подпомогнат служителите в усилията им за повече ефективност.
Xerox Print Services: Цялостно решение за комплексно управление на печатни услуги за средния и малък бизнес, посредством глобалната мрежа от партньори на Xerox.
Xerox е единствената компания, предоставяща управление и оптимизиране на печатни услуги, която осигурява ефективен мониторинг върху над 1.5 милиона устройства на различни производители по цял свят. Това дава възможност на компании като Dow Chemical и Reuters да се възползват максимално успешно и последователно от съществуващата печатна инфраструктура, независимо от едно или друго местоположение и мащаб на операциите.
Тези постижения, заедно с признатия потенциал на компанията за анализ на тенденциите на развитие в индустрията, превръщат Xerox в безспорен лидер в предлагането на безкомпромисно качество при управлението на печатни услуги, в глобален мащаб. Xerox e позиционирана от Gartner и като най-влиятелната компания в Магическите Квадранти, отразяващи глобалното разпределение на пазара при управлението на печатни услуги 1 за 2008 и 2009. Наскоро, Xerox бе обявен за лидер в този сегмент и в доклада на Quocirca “Управление на печатните услуги в Европа” през 2009.
“Беше доста динамична година за пазара на управление на печатни услуги. Xerox успя да се задържи на върха, благодарение на сериозния ни ангажимент към бизнеса на клиентите ни” заяви Стивън Кронин, президент на Xerox Global Services. “Успешното управление на печатни услуги опира в крайна сметка до свършената работа, не до обещания. Като пионер в областта, с доказани ресурси при постигането на ясно зададени и измерими резултати Xerox продължава да печели признанието на клиентите.”
Списъкът с компании, които са се възползвали от доказаните стратегии за управление и оптимизиране на печатните услуги на Xerox, включва и:
KeyCorp: като използва оценката основана на Xerox Lean Six Sigma компанията, предлагаща финансови услуги успява да намали оперативните си разходи с повече от $6 милиона за периода на договора, сключен с Xerox.
QinetiQ: една от водещите компании в областта на отбранителните технологии и сигурността, със седалище във Великобритания, намали енергийните си разходи и въглеродните си емисии с 44 процента.
Sun Microsystems, Inc.: намали печатните си разходи с 25 процента в световен мащаб. Поради редуцирания обем консумативи за обработване на документи /като тонер и опаковки/ компанията е съкратила голяма част от енергийните си разходи, както и таксите, свързани с отпадъците.
Universal Orlando: след предприетото оптимизиране на работната среда, увеселителният парк вече успява да спазва заложените показатели за печатни разходи, както и за прилагането на политики за екологична устойчивост и сигурност.
За Квадрантите на влияние (Magic Quadrants)
През 2009 Gartner, Inc. патентова идеята си за графично представяне на пазарите на различни услуги и продукти, за определен период от време. Квадрантите визуализират позицията на различни вендори на пазара, въз основа на зададени от Gartner критерии. Подобно представяне няма за цел да припознае като по-качествени продуктите, услугите и доставчиците, онагледени в тези Квадранти, нито да насърчи потребителите да се обръщат единствено към компаниите, позиционирани в лидерския сектор. То има чисто изследователски характер, без каквито и да е намерения да служи като ориентир при избора на доставчик. Gartner се разграничава от всякакви изрични или подразбиращи се намерения по отношение на този изследователски продукт.