Opera придобива доставчик на мобилна реклама

Норвежкият разработчик Opera, известен с едноименния браузър, придобива компанията за мобилна реклама AdMarvel, Inc. Сделката ще позволи на Opera да допълни предложенията си за мобилни оператори и доставчици на съдържание с ефективна услуга за печелене от реклама, става ясно от официалното съобщение.

AdMarvel борави с голям брой рекламни инструменти, чрез които се подобрява ефективността на мобилната реклама. Компанията обслужва клиенти по целия свят.

Мобилната реклама е интересен и перспективен източник на доходи, коментира Ларс Бойлсен, главен изпълнителен директор на Opera. Всеки месец около 50 милиона потребители получават достъп до уеб с помощта на мобилната технология на норвежкия разработчик.

Бойлсен очаква Opera и AdMarvel да изиграят важна роля в еволюцията на мобилната реклама. И досега двете компании поддържаха успешно партньорство. Комбинацията от услуги на AdMarvel с браузъри и уидгети на Opera създава утникална рекламна платформа, посочва Махи Де Силва, шеф на рекламната компания.

В резултата на сделката, международните и регионални рекламодатели ще получат достъп до съвременни инструменти за работа с потребителите на мобилни връзки, допълва CEO-то на AdMarvel.

Коментар