Балкан Сървисис внедри QlikView в търговска верига Дар

Българската консултантска компания Балкан Сървисис внедри Business Intelligence решението QlikView във фирма Никон НК, собственик на верига магазини Дар. Проектът използва предимствата на сървърната версия на Business Intelligence решението QlikView и включва интеграция с наличната система POSMaster на СИС Технология, както и създаването на специфични за дейността на клиента бизнес анализи. Проектът е завършен за по-малко от два месеца, а много от справките започват да се ползват от търговския отдел още преди той да е напълно завършен.

„Внедряването беше осъществено за изключително кратко време и клиентът вече използва предимствата на QlikView. Това стана възможно благодарение на натрупания от Балкан Сървисис опит в сферата на Business Intelligence проектите и особено от успешната ни работа и натрупаната експертиза по проекти в търговски компании. Този тип клиенти могат на практика веднага да започнат да печелят от внедряването на решение, като QlikView, повишавайки ефективността на служителите, отговарящи за продажбите“ – посочва Владимир Рашев, управляващ партньор на Балкан Сървисис.

Никон НК представлява верига за търговия на дребно, предимно в сферата на хранителните продукти, напитките и тютюневите изделия с 14 обекта. Компанията работи с много на брой доставчици, при динамични промени в продуктовия асортимент и в цените. Внедряването на QlikView позволява на търговския отдел да изследва и да се информира в реално време за продажбите, наличностите, ревизиите и движението на стоките в търговската верига, а създадените от Балкан Сървисис иновативни аналитични инструменти повишават ефективността им при покупка на нови стоки, при преговорите с доставчициите, както и при определяне на ценовата политика на компанията.

„QlikView дава на екипа ни цялостна картина за търговския процес, включително за хода на продажбите, за дяловете на различните продуктови групи в тях, както и на различните доставчици. С помощта на новото Business Intelligence решение можем значително да оптимизираме процеса по определяне на продуктовия асортимент в магазините ни, цените за крайните клиенти, периодите и обхвата на промоциите, както и да преговаряме по-успешно с доставчиците си. Изключително важно за нас е бързодействието на системата, което ни позволява във всеки момент да разполагаме с информация която ни интересува, исторически данни за няколко години назад, множество графики за бързо и лесно визуално възприемане, както и възможност за достигане до най-ниското ниво на детайлност“ – споделя Юлиян Тошев, търговски директор в Никон НК.

Коментар