Симулационната игра The Sims навърши 10 години

Лейбълът EA Play на Electronic Arts Inc. обяви старта на празненствата по случай десетата годишнина на популярната симулационна игра The Sims, която позволява на играчите да създават и живеят виртуален живот чрез своя компютър. За кръглата годишнина EA издадоха две  нови заглавия от франчайза – The Sims 3: High-End Loft Stuff и The Sims 3: Create a Sim, които от днес вече са в продажба във веригата магазини “Pulsar Games” и на сайта www.pulsar.bg, съобщават от официалния представител на издателя за България – „Пулсар”.   

От дебюта на оригиналната The Sims на 4 февруари 2000 г. спечелилият редица награди франчайз вече има три основни игри – The Sims, The Sims 2 и The Sims 3 – придружени от десетки разширения и допълнителни пакети и е продаден в над 125 милиона копия по целия свят. Като най-продавана компютърна игра на почти всички водещи световни пазари за игрален софтуер, The Sims продължава непрекъснато да се обновява през тези десет години като добавя ново съдържание, геймплей елементи и поддръжка на платформата и си партнира с глобалната си база от почитатели по най-различни начини, за да изведе игровото преживяване до нови нива на забавление.

“Успехът на The Sims е нещо, с което геймърите и гейминг бизнеса могат да се гордеят. Със своя очарователен стил, хубава, развиваща се игрова механика и творчеството на самите потребители, което носи удоволствие всеки ден, The Sims е игра, на която всеки може да се  наслади и отразява това, което добавите в нея” – обяснява директорът на лейбъла EA Play Род Хъмбъл. “Бъдещето на The Sims ще бъде много забавно: рядкост е за развлекателните франчайзи да набират инерция десетилетие след издаването си, затова този факт е особено приятен за всички, работили по игрите.”

“Нито една друга игра в историята не е постигала обхвата на франчайза The Sims” – допълва главният редактор на PC Gamer Логан Декър. “Всички я играят: хардкор геймъри, млади жени, известни личности, традиционалисти, професори, войници, баби, дори хора, които твърдят, че не харесват компютърни игри. А играта, или по-точно преживяването, процъфтява през тези десет години с продължения и безброй допълнения, защото EA запази околната среда свежа и с безкрайни възможности за персонализация и в същото време никога не се отказа от основния фокус на играта – въображението на играча и естествената склонност на всички човешки същества да създават значими истории.”
 

Коментар