Лейбълът EA Play на Electronic Arts Inc. обяви старта на празненствата по случай десетата годишнина на популярната симулационна игра The Sims, която позволява на играчите да създават и живеят виртуален живот чрез своя компютър. За кръглата годишнина EA издадоха две нови заглавия от франчайза – The Sims 3: High-End Loft Stuff и The Sims 3: Create a Sim, които от днес вече са в продажба във веригата магазини “Pulsar Games” и на сайта www.pulsar.bg, съобщават от официалния представител на издателя за България – „Пулсар”.
От дебюта на оригиналната The Sims на 4 февруари 2000 г. спечелилият редица награди франчайз вече има три основни игри – The Sims, The Sims 2 и The Sims 3 – придружени от десетки разширения и допълнителни пакети и е продаден в над 125 милиона копия по целия свят. Като най-продавана компютърна игра на почти всички водещи световни пазари за игрален софтуер, The Sims продължава непрекъснато да се обновява през тези десет години като добавя ново съдържание, геймплей елементи и поддръжка на платформата и си партнира с глобалната си база от почитатели по най-различни начини, за да изведе игровото преживяване до нови нива на забавление.
“Успехът на The Sims е нещо, с което геймърите и гейминг бизнеса могат да се гордеят. Със своя очарователен стил, хубава, развиваща се игрова механика и творчеството на самите потребители, което носи удоволствие всеки ден, The Sims е игра, на която всеки може да се наслади и отразява това, което добавите в нея” – обяснява директорът на лейбъла EA Play Род Хъмбъл. “Бъдещето на The Sims ще бъде много забавно: рядкост е за развлекателните франчайзи да набират инерция десетилетие след издаването си, затова този факт е особено приятен за всички, работили по игрите.”
“Нито една друга игра в историята не е постигала обхвата на франчайза The Sims” – допълва главният редактор на PC Gamer Логан Декър. “Всички я играят: хардкор геймъри, млади жени, известни личности, традиционалисти, професори, войници, баби, дори хора, които твърдят, че не харесват компютърни игри. А играта, или по-точно преживяването, процъфтява през тези десет години с продължения и безброй допълнения, защото EA запази околната среда свежа и с безкрайни възможности за персонализация и в същото време никога не се отказа от основния фокус на играта – въображението на играча и естествената склонност на всички човешки същества да създават значими истории.”