Над 5% от българите кликват при мобилно сърфиране в интернет върху най-различни рекламни банери, съобщиха от IQ Mobile.
Мобилният канал предлага една нова и атрактивна ниша за рекламодателите, твърдят от регистрираната в Австрия компания.
“Натиск-кампании, при които се разпращат нежелани SMS-и, още повече без съгласието на получателите, не са част от нашата концепция“, заяви Александра Шмид, регионален мениджър на IQ Mobile за Югоизточна Европа.
Мобилната реклама утвърждава своето място в маркетинговия микс, но най-големият шанс за успех имат тези, които залагат на качество и компетентост, допълни Шмид.
IQ Mobile е специализирана в общото развитие на мобилни кампании в немскоговорящия свят и в югоизточна Европа. Nokia, например, вече от много години ползва услугите на IQ Mobile. Нейното приложение Nokia OVI Store бе рекламирано мобилно директно на целевите групи.