Китайската компания за потребителска електроника и интелигентно производство Xiaomi Corporation обяви неодитираните си консолидирани резултати за третото тримесечие на 2024 година, приключило на 30 септември. Приходите за периода достигнаха нова рекордна стойност, отбелязвайки трето поредно тримесечие на стабилен растеж.
През отчетния период приходите на Xiaomi надвишиха пазарните прогнози, достигайки 92,5 млрд. юана, което представлява увеличение от 30,5% на годишна база. Калкулираната нетна печалба достигна 6,3 млрд. юана, запазвайки своите исторически високи нива.
Стратегията за навлизане в премиум сегмента постигна значителен напредък, като общият марж на брутната печалба от 20,4% остана на високи нива, сочи корпоративният отчет.
Трите основни направления на Xiaomi – смартфони, IoT и лайфстайл продукти и интернет услуги – постигнаха приходи от съответно 47,5 млрд. юана, 26,1 млрд. юана и 8,5 млрд. юана.
Приходите от интелигентни електрически превозни средства („ЕПС”) и други нови дейности достигнаха 9,7 млрд. юана, като се доближиха до ключовата граница от 10 млрд. юана, а цялостното представяне надхвърли очакванията. Този ръст затвърждава интелигентната екосистема на Xiaomi „Човек x Автомобил x Дом” като нов двигател на растежа на компанията.
През изминалото тримесечие паричните ресурси на Xiaomi продължават да показват възходяща тенденция, като към 30 септември 2024 г. достигат нов връх от 151,6 млрд. юана.
По време на тазгодишния търговски фестивал Double 11 кумулативната брутна стойност на стоките („GMV”) на Xiaomi по всички канали надхвърли 31,9 млрд. юана, достигайки рекордно високо ниво.