D-Link запазва лидерска позиция в сегмента на безжичните точки за достъп

София, 30 март, 2010 – D-Link, доставчик на цялостни мрежови решения за корпоративния сектор, малкия и средния бизнес, както и за крайни потребители, запазва и през 2009 година водещите си позиции на световния пазар в сегмента на самостоятелните безжични LAN устройства за достъп, насочени към средни и големи предприятия. Това сочи последния доклад на анализаторите от Gartner, изследващ пазарните дялове в сегмента на корпоративните LAN решения. D-Link е включена за първи път и в последното издание на Gartner – “Magic Quadrant for Wireless LAN Infrastructure”**, което позиционира компанията сред световния елит на доставчиците на решения за безжичната локална мрежа.

През 2009 година D-Link успешно задържа топ позицията си при световните продажби на WLAN (stand-alone AP) устройства за достъп за малки компании– компанията отчита пазарен дял от 37,2 %, изпреварвайки значително своя най-близък конкурент – 21,2 %. Благодарение на технологичните и бизнес предимства на корпоративните решения на D-Link, компанията заема първото място и при продажбите на точки за достъп, насочени към средни и големи предприятия.

„Освен че се утвърди като безспорен лидер в продажбите на WLAN устройства за достъп, D-Link продължава да демонстрира и силен ръст в годишен аспект на пазара за бизнес решения и проектни сделки.”, коментира доклада Кевин Уен, Президент на D-Link Европа.

Gartner добави D-Link и в последния брой на Magic Quadrant, посветен на безжичната LAN инфраструктура. D-Link е позиционирана в квадранта “Niche Player” (Играч в ниша) – това е категория, включваща компании, които демонстрират задълбочени специфични познания за вертикалните пазари като в същото време стимулират иновациите в развитието и предлагането на нови продукти. От Gartner отбелязват, че „D-Link e подходящ избор за организации, които оперират в областта на образованието, държавната администрация, здравеопазването и ритейл пазара”. Водещите анализатори отчитат предимствата на D-Link и по отношение на стратегията за разширяване на каналите за доставка и предлагането на унифицирани продукти, които включват интегрирани функции по управление и самостоятелни решения за сигурност, типични за фамилията PoE (Power-over-Ethernet) комутатори на компанията.

 „Доволни сме от включването на D-Link в Magic Quadrant на Gartner, посветен на безжичната LAN инфраструктура. Вярваме, че това е резултат от нашия постоянен ангажимент да развиваме и предлагаме широк кръг от иновативни безжични продукти като част от портфолиото ни от цялостни решения в областта на комутирането, съхранението, сигурността и IP базираното видео наблюдение.”, добавя Кевин Уен.

Една от целите на D-Link през следващите 12 месеца е разширяването на пазарния дял в сегмента на корпоративния бизнес. Компанията ще продължи да инвестира и развива ефективно каналите за дистрибуция и да повишава експертизата за продажби в своята партньорска мрежа, включваща риселъри, доставчици на решения, дистрибутори и ритейл вериги. D-Link планира да използва максимално водещите си позиции на пазара за комутиращи решения за бизнеса като надгражда предложенията си в тази област с интегрирането на IP базирани решения за видео наблюдение.

Коментар