Потребители се оплакват от WiFi-то на iPad

Първите потребители на таблета iPad се оплакват от лоша работа на WiFi модула. Връзката често се губи, а понякога дори е невъзможно включване през WiFi, макар и други устройства да работят нормално, разкрива techcrunch.com, позовавайки се на форума за техническа поддръжка на Apple.

Според един от притежателите на iPad, модулът WiFi е функционирал нормално само в магазина на Apple. Има крайни мнения, че не си струва да се плащат 500 долара за нещо, което не работи.

Все още не е известно от какъв характер са проблемите – софтуерен или хардуерен. Ако има дефект в хардуера, Apple ще се сблъска с масово връщане на таблети.

iPad излезе на пазара на 3 април. За да се сдобият първи с таблета, най-нетърпеливите потребители извиха опашки пред магазините на Apple и Best Buy.

Устройството дава възможности за сърфиране в интернет, четене на електронни книги, гледане на снимки и видео и редица други възможности. Цената от 500 долара се счита от повечето анализатори за изненадващо ниска за продукт на Apple.

Коментар