SoftServe прави стъпка от агентен AI към физически AI

AI агентите повишават производителността на разработчиците чрез автоматизиране на повтарящ се код и задачи за тестване (снимка: CC0 Public Domain)

Ново софтуерно решение, базирано на изкуствен интелект, цели да ускори процесите на качествен контрол (QA) с автоматизирани тестове. QA Agent е разработка на компанията за ИТ консултации и дигитални услуги SoftServe.

В бъдеще агентният и физическият AI ще се слеят, за да предефинират автоматизацията, роботиката и вземането на решения в реални среди, заявиха от компанията при представяне на новия си продукт по време на годишната конференция GTC 2025 на Nvidia.

SoftServe QA Agent цели да повиши производителността на разработчиците чрез автоматизиране на повтарящ се код и задачи за тестване. AI агентът е изграден чрез персонализиран модел за ръчно създаване, изпълнение и валидиране на тестове за драстично намалени разходи и увеличено покритие.

Новото решение ще подкрепи наскоро пуснатите отворени модели Llama Nemotron Reason на Nvidia и DeepSeek-R1, наличен като Nvidia NIM микроуслуга, за стимулиране на интелигентна автоматизация и вземане на решения с по-голяма прозрачност и контрол.

AI агентите на SoftServe са специализирани системи, изградени върху предварително обучени езикови модели и интегрирани с инфраструктура, за да осигурят „три пъти по-голяма ефективност при модернизацията и тестването на софтуера”, поясни Володимир Карпив, директор за изследвания и развитие в компанията.

„Тези агенти ще автоматизират добре дефинирани повтарящи се задачи и ще преодолеят пропуските в уменията с ефективност и интелигентност, генерирайки промени с по-ниски разходи и по-кратко време за пускане на пазара”, допълни той.

SoftServe QA Agent се фокусира върху модели за обучение, които наблюдават екрани, изграждат вътрешни графики за структурата на приложението и след това действат върху информацията, за да опростят внедряванията и да увеличат максимално сигурността и поверителността на данните във всяка инфраструктура, като облачна, център за данни и периферна среда.

Новият QA Agent е стъпка в посока към следващия етап в развитието на AI: изграждане на агентни AI системи извън организацията, за да подготви съоръженията за физически AI. В цялото съоръжение множество AI агенти могат да автоматизират процесите, да подпомагат операторите и да налагат подходящи предпазни мерки за безопасност, уточниха от SoftServe.

Коментари по темата: „SoftServe прави стъпка от агентен AI към физически AI”

добавете коментар...

  1. Anonymous

    ползват готови модели от големите компании и го препродават като услуга.

Коментар