Intel възражда своя имидж с нов слоган

Intel обяви промяна на корпоративната си идентичност
(снимка: Intel)

Изправен пред сериозни проблеми в последните години, Intel преосмисли основния си слоган и актуализира своята корпоративна идентичност. Промените целят да върнат доверието на клиенти и партньори в силата на марката.

През 1991 г. Intel стартира рекламната кампания Intel Inside, свързвайки своята корпоративна идентичност с имиджа на компютрите и информационните и комуникационни технологии. Сега, на събитие Vision 2025, компанията разкри обновена идентичност на марката, която свързва машините, захранвани от Intel, и техните собственици с ролите, които играят в света около нас.

Централният елемент на обновената корпоративна идентичност на компанията е лозунгът „Това е силата на Intel Inside” (That’s the power of Intel Inside). Той отразява познатата тема на Intel Inside от 90-те години, демонстрирайки ролята, която компанията, нейните партньори и клиенти играят в съвременния свят.

Производителят на процесори подчертава, че заема значително място в индустрията. Това послание отразява вярата на компанията, че нейните продукти и технологии могат да отключат потенциала на всеки служител, клиент, потребител, общност и партньор, обясни главният маркетинг директор на Intel Брет Ханат, цитиран от Tom’s Hardware.

Intel иска да покаже как свързва личното въздействие и глобалния обхват чрез една от най-емблематичните марки в индустрията с повече от 30 години обхват – Intel Inside.

Intel подчертава значителното си място в индустрията с нов слоган
(снимка: Intel)

Първоначалната рекламна кампания Intel Inside през 1991 г. бележи промяна в технологичния маркетинг: Apple, Microsoft и производителите на готови компютри успяха да достигнат директно до крайните потребители, докато техните доставчици се насочиха предимно към системните дизайни и останаха в сянка. С кампанията Intel Inside, производителят на чипове се обърна директно към потребителите, превръщайки процесора в ключова точка за продажба на компютри.

Рекламата достигна далеч отвъд бизнес медиите, като стикерът на логото непрекъснато привличаше вниманието. Производителите на персонални компютри започнаха да поставят логото върху своите продукти, правейки го познато на обикновените потребители. Когато пазарът на персонални компютри процъфтяваше през 90-те години, Intel Inside помогна на компанията да се открои от AMD, Cyrix, IBM и други конкуренти.

Брандирането Intel Inside се разви заедно с компанията и нейната стратегия: процесорите Pentium и Celeron бяха рекламирани през 90-те, а в началото на 2000-те Intel представи платформата Centrino, която комбинира процесор, чипсет и безжичен мрежов адаптер. В резултат на това Intel пусна серия от процесори Core (i3, i5, i7), насочвайки вниманието на потребителите към производителността, а Intel Inside влезе в поддържаща роля.

Традиционният лозунг и лого все още се използват широко, но около марката се е развила по-широка екосистема, което намали значението на собствения бранд на Intel.

С новия слоган „Това е силата на Intel Inside” компанията се опитва да се върне към популяризирането на собствената си марка, обвързвайки я с потребителското изживяване и повсеместното присъствие на информационните технологии в бизнеса и живота на хората.

Коментари по темата: „Intel възражда своя имидж с нов слоган”

добавете коментар...

  1. Anonymous

    Интел са динозаври.

  2. jkl

    мега тъпия слоган 😀

Коментар