Musala Soft и Avenga се обединяват под един бранд

„С Avenga събрахме на едно място правилните хора, правилния мащаб и правилния начин на мислене”, казва Карел Комарек, основател на KKCG (снимка: KKCG)

Софтуерната компания Musala Soft, част от Qinshift, и Avenga се обединяват под един бранд, за да засилят глобалните си възможности в областите на изкуствения интелект, разработката на специализиран софтуер и корпоративните технологии.

С опита си в софтуерното инженерство, иновациите и работата с клиентите, Musala Soft изигра ключова роля в изграждането на репутацията и възможностите на Avenga за доставка на комплексни технологични решения в Европа и глобалните пазари, подчертаха от компанията.

Промяната бележи следващата стъпка в трансформацията след придобиването на Musala Soft от KKCG през 2022 г. и сливането на Qinshift и Avenga през 2024 г. Тя отразява начина, по който компанията вече работи – с обединени екипи и обща амбиция за решаване на реални бизнес проблеми чрез интелигентно използване на технологии, гласи официалното съобщение.

„С Avenga събрахме на едно място правилните хора, правилния мащаб и правилния начин на мислене, за да помагаме на клиентите да решават критични предизвикателства”, поясни Карел Комарек, основател на KKCG, инвестиционната група зад Avenga.

Днес Avenga обединява над 6000 професионалисти, работещи в Европа, Северна и Южна Америка, Африка и Азия. Компанията обслужва глобални  организации в сферите на финансите, телекомуникациите, автомобилостроенето, производството и науките.

С нарастващото търсене на все по-целенасочени, ефективни и мащабни решения, Avenga предоставя разработка на специализиран софтуер, интегриран с усъвършенствано AI консултиране, приложения за машинно обучение и инструменти за прогнозен анализ, поясниха от компанията.

Тези решения помагат на клиентите да увеличат оперативната си ефективност, да вземат решения, базирани на данни и да предоставят персонализирано потребителско изживяване.

„Основен фокус за нас е превръщането на изкуствения интелект в реалност за бизнеса и интегрирането му в съществуващи системи, данни и процеси по безопасен, мащабируем и полезен начин. Става въпрос за прилагане на значими технологии”, сподели Людовик Годе, изпълнителен директор на Avenga.

Въвеждането на новата идентичност на Avenga започва днес, но в следващите месеци компанията ще продължи да разширява присъствието си на ключови пазари и да задълбочава възможностите си в областите на данните, AI-насочената трансформация и дигиталното инженерство.

Коментар