Нова сделка дава тласък на дигиталния бранш у нас

„Време е да покажем, че конкуренцията може да създава, а не да дели”, казва Стилиян Запорожанов, лидер и съосновател на DigitalPRO (снимка: DigitalPRO)

Компаниите за дигитален маркетинг Digital4 и DigitalPRO обявиха стратегическо обединение, което цели да ускори развитието на дигиталната екосистема и да създаде нови възможности за бизнеси, експерти и организации в цялата страна.

Лицата зад Digital4 придобиват 20% от DigitalPRO чрез новосформираното акционерно дружество РЕД ГРУП КЕПИТЪЛ. Финансовият ангажимент е подкрепен от стратегически планове за ускорено разрастване и мащабиране на дейността на DigitalPRO в цялата страна.

В рамките на съвместните планове се предвижда надграждане на съществуващата образователна инфраструктура, съобразено с реалните нужди на бизнеса, както и нови възможности за повишаване квалификацията на дигиталните експерти в България.

„Време е да покажем, че конкуренцията може да създава, а не да дели. Заедно можем повече – за хората, за бизнеса и за бъдещето на дигитална България”, каза Стилиян Запорожанов, лидер и съосновател на DigitalPRO. „Вярвам, че това партньорство ще помогне на хиляди българи в страната да станат част от дигиталния свят и да помогнат на бизнеса да е по-успешен”, допълни той.

Стратегическите планове включват и разширяване на брандовото портфолио чрез допълнителни курсове и програми с фокус онлайн търговия, дигитални умения и изкуствен интелект.

„Това е не просто инвестиция, а възможност да изградим дългосрочно партньорство в полза на дигиталния бизнес. DigitalPRO има огромен потенциал, който чрез нашата инфраструктура ще помогне на още повече хора в цялата страна да започнат кариера или надградят умения в дигиталния маркетинг”, коментира сделката Любомир Атанасов, създател на Digital4.

Първото събитие, което ще бъде плод на новото обединение, е Digital4Sofia: PRO Marketing Conference на 5 юни в София, посветена на практическите решения в дигиталния маркетинг.

Коментар