
Visa надгражда 40-годишната си история на спонсорства в спорта и развлекателната индустрия с ново партньорство с Ubisoft (снимка: CC0 Public Domain)
Компанията за видеоигри Ubisoft и платежният оператор Visa обявиха тригодишно стратегическо партньорство в Европа, за да обогатят възможностите и преживяванията в игрите.
Чрез партньорството с Ubisoft, Visa ще предлага ко-брандирани маркетингови промоции за известни игри, сред които наскоро пуснатото издание Just Dance 2025, и ще осигурява ексклузивно съдържание, предимствата на Ubisoft+ и кодове за игри в Европа и Обединеното кралство.
Тези нови функции ще бъдат достъпни за избрани потребители чрез специални промоционални кампании на Visa, уточниха от компанията за дигитални разплащания.
Освен това, чрез различни съвместни инициативи през следващите три години Ubisoft и Visa ще изследват иновации, които се простират отвъд игрите. А за старта на Just Dance ще бъде създаден ексклузивен празничен танц с участието на Кика Назарет, футболист от Team Visa.
Сътрудничеството ще надгради 40-годишната история на Visa в спонсорствата в спорта и развлекателната индустрия, като добави един от лидерите в гейминг сектора.
„Ще предложим ексклузивни възможности на нашите картодържатели и не само – това е началото на едно вълнуващо пътешествие както за Visa, така и за Ubisoft”, каза Кимбърли Кадлек, главен маркетинг директор на Visa Europe.