София, 27 април 2010 г. – Програмата за устойчиво развитие на GLOBUL – GLOBUL Green спечели наградата за най-добра кампания, реализирана от вътрешен PR отдел в първото издание на BAPRA Bright Awards.
BAPRA Bright Awards е национален конкурс за постижения в областта на PR, организиран от Българската асоциация на ПР агенциите. В ожесточена конкуренция между 59 кампании на 22 организации, изцяло международното жури определи носителите на наградите в отделните категории.
Програмата GLOBUL Green е мащабна стратегия за устойчиво развитие, която включва дългосрочен план от инициативи с фокус върху намаляване на екологичния отпечатък на компанията върху околната среда, ограничаване на потреблението на ресурси и енергия, повторна употреба и рециклиране на материали и подкрепа на публични инициативи в тази област.
GLOBUL е първата българска телекомуникационна компания, която изготви и вече осъществява толкова мащабен план от мерки и инициативи, които продължават и през 2010 година.