Xerox показа пълната си техническа мощ на най-голямото изложение за дигитален печат в Северна Америка – On Demand. Дебют направиха най-новите попълнения в дигитално цветно портфолио на компанията – Xerox Color 800/1000.
Системите печатат съответно по 80 и 100 страници в минута, работят със сухо мастило и предлагат възможност за поставяне на допълнителен акцент върху изображения и текст за по-силно визуално въздействие. Те произвеждат изображения при висока резолюция върху широк набор от хартии.
В рамките на изложението, Xerox представи също нов софтуер за бизнес развитие, който помага на доставчиците на печатни услуги да оптимизират ресурсите си и времето за изпълнение на поръчките.
ProfitQuick Direct Marketing ROI Planner, например, оценява ефективността на кампании за директен маркетинг на етап, в който печатът на материалите още не е започнал. ЕzBusiness Planner пък предлага адаптиран към нуждите на клиента петгодишен бизнес план.
Xerox представи и нови инструменти за развитие на широкоформатния сегмент, които дават възможност за разработване на маркетинг план и за откриване на нови приложения за генериране на приходи. Сред дискутираните теми бяха също нови стойностно-ориентирани модели за ценообразуване, начини за използване на услугите "Web-to-print" и печат на променлива информация.