
Технологичната компания iSTYLE обяви днес откриването на първия Apple Premium Partner магазин в България. Новият обект ще посрещне първите си клиенти на 31 август от 11:00 ч. в столичния The Mall.
Магазинът ще представи на посетителите напълно ново ритейл преживяване, вдъхновено от концепцията на Apple Store, съобщиха от компанията.
С откриването на първия такъв магазин започва нов етап в развитието на iSTYLE и ритейл присъствието на компанията в страната, подчертаха партньорите на Apple.
Новата концепция позволява iSTYLE да предложи по-високо ниво на обслужване, възможно най-близо до това в официалните Apple магазини по света.
Създаден по последните стандарти на Apple, магазинът предлага модерен, просторен интериор с оригинални дизайнерски елементи, а клиентите могат свободно да тестват всички устройства.
Изложението на продукти е с приоритет – затворените витрини са сведени до минимум, така че всеки да може да изпробва продуктите свободно на отворени щандове.

Новият бизнес модел се различава от предишния подход Apple Premium Reseller. Целта на Apple Premium Partner магазините е да доближат клиентите още повече до света на емблематичната марка и да осигурят още по-високо ниво на обслужване.
Екипът в магазина е преминал ексклузивно специализирано обучение по програмата Apple Premium Partner и ще предлага персонализирано обслужване, експертни съвети и безплатни обучения за потребители.
Посетителите на магазина ще открият пълната екосистема на Apple, както и широка селекция от аксесоари и услуги – включително експресен ремонт на iPhone (като смяна на дисплей или батерия) в същия ден, безлихвени планове за покупка, замяна на стари устройства и програми за защита на техниката.

По повод откриването на новия магазин, на 31 август от 11:00 ч. най-нетърпеливите посетители ще могат да се възползват от ексклузивни оферти за продукти на Apple.
iSTYLE, част от групата Midis, е най-голямата мрежа от Apple Premium ритейл магазини в 9 страни в Централна и Източна Европа.
Първият iSTYLE магазин е открит през 1999 г., а днес компанията разполага с над 100 обекта – 58 в Централна и Източна Европа и 16 в Близкия изток.
Испанската сестринска компания K-Tuin управлява още 33 магазина.
