Каргоекспрес заложи на гъвкавото решение AutoMaster

Каргоекспрес EООД е създадена през 1989 година в гр. Варна. Компанията е официален дилър на автомобили с марка Опел от 1994 г., а от 2004 г. и на автомобили Chevrolet. През 2007 г. Каргоекспрес ЕООД става част от Еврохолд България АД. Компанията притежава изграден модерен автоцентър, в който се извършва продажба на нови автомобили, резервни части и аксесоари, предпродажбена подготовка на автомобили и гаранционен и извънгаранционен сервиз.

„С разрастването на бизнеса и със задълбочаване на комплексността на бизнес процесите, осъзнахме, че за да работим ефективно, имаме нужда от инструмент за цялостно фирмено управление. Взехме решение да внедрим интегрирана система за управление, която да отговори на нашите нужди, да оптимизира бизнес процесите, да генерира възможности за бъдещо развитие и особено належащо в момента – да редуцира разходите, предвид деликатната финансова обстановка”, коментира Мирослав Георгиев, Ръководител проект, Каргоекспрес.

След период на проучване, в средата на 2009г. Каргоекспрес решава да заложи на широко използвания софтуер за вносители и дилъри на автомобили AutoMaster – гъвкаво и модерно решение, с богат набор от функционалности, одобрено и препоръчано от голяма част от автомобилните производители и разпространено в над 40 страни по света. За компания внедрител е избрана Intelligent Systems – партньор на ADP Dealer Services за България, разполагаща с отлично обучен екип от професионалисти и с доказана експертиза в автомобилния бранш.

В Каргоекспрес се имплементират модулите Продажби на автомобили, Сервиз и Резервни части, които да обхванат целия цикъл на обслужване на автомобили. В компанията е внедрено и популярното у нас бизнес решение Microsoft Dynamics NAV, чиито финансово-счетоводен модул е напълно интегриран с AutoMaster. Проектът по внедряване продължава няколко месеца и днес Каргоекспрес вече има цялостно решение, което предоставя цялостен поглед върху компанията във всеки един момент. Сред най-важните ползи от внедряването на AutoMaster са подобрената комуникация между всички отдели, пълният контрол над ремонтните дейности и по-ефективното използване на наличните ресурси, както и оптимизираният процес по резервация и планиране на резервни части. AutoMaster поддържа единна база данни, което улеснява достъпа на служителите и ръководството до нужната им информация и гарантира нейната актуалност. На база точна информация във всеки един момент мениджърите са в състояние да анализират извлечените данни, да изготвят различни справки и да взимат навременни обосновани решения.

„Реализирането на този проект бе от голяма важност за нас, защото държахме да осигурим на клиента възможно най-подходящото и гъвкаво решение, което да отговори най-точно на неговите нужди и очаквания и да бъде в синхрон с промените на бизнес средата. Вярваме, че с AutoMaster, Каргоекспрес направиха правилната крачка за бъдещото развитие на своя бизнес”, коментира Калин Цветанов, Управител, Intelligent Systems Bulgaria.

Коментар