TechNews.bg
БизнесВодещи новиниКомпанииНовини

Honor стартира услуги за поддръжка на български

Клиентите могат да разчитат на гореща линия, чат на живо и имейл

Honor разширява и подобрява обслужването си в България (снимка: Honor)

Производителят на смартфони Honor обяви, че вече предлага своите услуги за поддръжка на български език. С този ход компанията повишава ангажираността си към пазара в България и прави услугите си по-достъпни.

Към днешна дата каналите за поддръжка на български вече са активни. Потребителите на марката могат да се свържат с „Горещата линия” и „Чата на живо” и да разговарят с екипа по поддръжката на местния език.  

Локализираната поддръжка ще осигури по-бързо време за отговор, подобрено взаимодействие в реално време на местния език и повишена ефективност на разрешаване на казуси, подчертаха от компанията. 

Каналите за поддръжка на Honor на български език вече са напълно оперативни, с обучен персонал и дефинирани процеси. В момента поддръжката се осъществява чрез:


  •   гореща линия (телефонни обаждания);
  •   чат на живо (Live Chat);
  •   имейл. 

Всички тези канали осигуряват контакт с човешки агент, като в секцията за „Чат на живо” клиентите могат първо да прегледат „Често задаваните въпроси” (FAQ) за бърз отговор, преди да бъдат свързани с агент. 


Поддръжката на Honor работи всеки делничен ден, понеделник – петък, от 9:00 до 18:00 часа. Ключовите показатели за ефективност (KPI) и клиентска удовлетвореност включват: 

  •   отговор на обаждания и чатове до 30 секунди; 
  •   отговор на нови имейли за по-малко от 24 часа;
  •   постигане на най-висок процент на удовлетвореност на клиентите, измерван чрез анкети след обслужване.

Клиентите могат да се обърнат към екипа за поддръжка на Honor по широк спектър от въпроси, включително: технически въпроси, запитвания за ремонт и сервизни центрове, въпроси относно гаранцията, информация за продукти, функции и качество, информация за партньори за покупка и старт на продажбите на нови продукти, положителни и отрицателни отзиви/предложения за подобрения, както и по всякакви други теми, изискващи вътрешна консултация.

В бъдеще Honor планира да интегрира повече възможности, базирани на изкуствен интелект (AI), за да разшири и подобри обслужването си в България и по света, съобщиха от компанията. 

още от категорията

На път към „вълшебната хартия“: Honor Magic V5

Мария Малцева

Honor оспорва господството на Samsung в сгъваемите смартфони

TechNews.bg

Honor 400 се радва на засилен интерес у нас

TechNews.bg

Honor и Google Cloud правят смартфоните още по-умни

TechNews.bg

Honor призова за отворена глобална екосистема на AI

TechNews.bg

Honor пуска AI функция за разпознаване на дийпфейк

TechNews.bg

Коментари