“HP LaserJet ще ви се отплати” – HP показва стойността на лазерните си принтери

09 юни 2010 г. – НР стартира своята глобална кампания “HP LaserJet ще ви се отплати” (HP LaserJet Pays You Back), която има за цел да покаже как лазерния многофункционален принтер на НР може да възвърне инвестициите, направени за неговото придобиване и експлоатация.(1)                  

Кампанията “HP LaserJet ще ви се отплати” илюстрира изненадващото възвръщане на инвестициите (ROI) от цветните многофункционални устройства на НР – с времето принтерът спестява разходи за електроенергия, хартия и консумативи.(1)

Неизвестните герои на възвръщането на инвестициите

“HP LaserJet ще ви се отплати” има за цел да покаже измеримия принос на много до сега неизвестни аспекти от бизнес всекидневието, които генерират измерима стойност. В EMEA ще бъдат започнати дискусии за това как и колко дейностите като почивка за сутрешно кафе, ходене пеша на работа, ходене на фитнес или питие след работа (с или без колеги!) подпомагат продуктивността на работното място.

Както Луис Касадо, Маркетинг директор „Предприятия”, „Решения за печат” (IPG) в HP, пояснява кампанията ще разгледа от изцяло нов ъгъл продуктите и практиките, които хората обикновено смятат за разход.

“На много от тези всекидневни дейности се гледа просто като на разход, докато на практика те създават положителен и измерим принос към цялостния бизнес процес. И като такива те стават „незнайните герои” на продуктивността, което от своя страна предлага нов поглед върху това как разглеждаме стратегическите инвестиции в технологии и персонал и всекидневните разходи”, казва Касадо.

“Почти по същия начин принтерите HP LaserJet добавят стойност за бизнеса вече повече от 25 години. Те намаляват използването на хартия, консумативи и електроенергия спрямо конкурентните предложения, което прави маркетинговите кампании по-ефективни”, добавя той.

Кампанията това лято показва как веднъж закупени принтерите HP LaserJet са инвестиция, която дългосрочно се връща във вашия бизнес.

За да ангажира малките и средни предприятия, провокиращата размисъл интегрирана комуникационна програма комбинира използването на социални медии, лидери на мнение и стратегически партньорства с LinkedIn и International Data Group (IDG). В региона на Европа, Близкия Изток и Африка (ЕМЕА) тя има за цел да обогати познаването на лазерните принтери на НР като истинска бизнес инвестиция.

Част от кампанията са:

партньорство с IDG и проучване сред малките предприятия в EMEA, което ще се опита да определи, провери и измери ежедневните практики и услуги, които в действителност се възвръщат под някаква форма в бизнеса.

Иновациите на HP, които продължават да се изплащат

През изминалата пролет НР представи три нови серии принтери, които успешно възвръщат инвестициите си, като пестят време, електроенергия и хартия. Новите серии включват HP LaserJet Pro P1102, сериите HP LaserJet Pro M1132/M1212 МФУ и сериите HP LaserJet Pro P1566/P1606dn.

И трите серии се предлагат с HP Smart Install. Технологията за моментален печат на HP, която позволява на клиентите да спестят време при инсталацията. Те вече могат да започнат работа с устройството до две минути(2) след неговото включване, като просто свържат принтера с компютър чрез USB кабел – без инсталация на драйвъри от CD.

HP LaserJet Pro P1102 е един от най-енергийно ефективните лазерни принтери на планетата(3). Чрез HP Auto-On/Auto-Off технологията(4) той може да намали консумацията на електроенергия с до 72% спрямо своя предшественик. Принтерите използват и оригиналните тонер касети на НР с енергийно ефективен тонер, намаляващ разхода на електричество с до 35% на страница спрямо по-ранните модели.(5)

HP LaserJet Pro M1132/M1212 MFP могат също да помогнат на бизнеса да спечели с до 50% по-малко разходи за електроенергия с технологията за бърз печат на първата страница Instant-on.(6)

HP LaserJet P1606dn предлага на потребителите надежден двустранен печат, за да спестят пари и пространство, което намалява обема на използваната хартия с до 50%.(7)

Коментар