Kapsch CarrierCom и Мобилком Австрия спечелиха наградата “Иновативен глобален телеком бизнес”

Виена/Лондон, 07 юли 2010 г. – Kapsch CarrierCom, един от водещите системни иноватори с портфолио, което включва решения за фиксирани, мобилни, транспортни и мрежови услуги, спечели с Мобилком Австрия международната награда “Иновативен глобален телеком бизнес” в Лондон. Експертите наградиха съвместно разработеното решение за конвергентна гласова телефония за малък и среден бизнес за лидер в категорията „Иновативни бизнес услуги”. Решението на Kapsch CarrierCom прави за първи път възможна пълната интеграция на мобилна и фиксирана телефония.

Наградата е сред най-престижните в технологичната индустрия. Тя се отрежда на проекти, осъществени съвместно между мобилни оператори, доставчици на услуги, производители и поддоставчици.

“Тази награда е резултат от дългогодишното и успешно партньорство на Kapsch с Мобилком Австрия. Благодарение на нашето богато портфолио и обширен опит, ние можем да отговорим на специфичните нужди на нашите партньори и да създадем решения, които генерират устойчиви резултати за клиента. За пореден път нашите решения революционизират комуникационния пазар и затвърждават репутацията ни на водещ системен иноватор.” сподели щастлива от присъдената награда г-жа Астрид Кауфман, регионален директор на Kapsch CarrierCom за България, Македония и Беларус.

“Конвергентната мрежова архитектура Centrex” (CCentrex), разработена от Kapsch CarrierCom, се базира на утвърденото jNetX IN-решение. Тя създава основата за реализацията на конвергентно решение за гласова телефония “A1 Network Professional”. Платформата позволява бъдещото въвеждане на телефонни, видео и съобщитетелни приложения като вече е възможно и пълно комуникационно решение, което включва гласова и видео телефония за мобилни комуникации и SIP оборудване. Системата интегрира много функции като трансфер на данни, информация за местоположение и мрежово-базирани директории.

За първи път е възможна пълна интеграция на мобилна, фиксирана и компютърна телефония при крайния потребител. Фиксираният, мобилният и компютърният телефон могат да звънят едновременно или по желание със забавяне, за да се гарантира, че никое повикване няма да бъде пропуснато. По този начин всеки служител може лесно да бъде открит чрез избиране само на един номер, има обща гласова поща за фиксирания и мобилния си телефон и има достъп до централна директория на всички телефони.

Решението позволява и интеграцията на факс апарат. Системата може да бъде изградена изцяло по поръчка на клиента, така че да отговаря изцяло на конкретни нужди. Мрежовият администратор може по всяко време централно да деактивира или активира оборудването и функциите за краен потребител или за цялата компания. Интеграцията на различните комуникационни инструменти увеличава производителността и води до значително намаляване на разходите.

Коментар